2010-12-16


Hejsan!
Här kommer mitt första inlägg i bloggen. Kolla in det så får du en beskrivning av min vision, tanken bakom och vad du kan förvänta dig när du kikar in här.


Min vision med bloggen är att den ska fungera lite som en inspiration till vad du kan göra i Oslo, oavsett om du bor här eller är på besök. Du kanske till och med blir inspirerad att flytta hit?;)
Jag kommer  främst skriva om olika event, konserter, barer, klubbar m.m. Ja, vad som händer här helt enkelt.

Eftersom allt är så nytt kommer det nog utvecklas senare vad som faktiskt blir av med den här sidan. För tillfället kan det alltså dyka upp allt möjligt så länge det är något som är aktuellt i Oslo. Tanken är att vissa inlägg kommer vara aktuella en kortare tid, t.ex vad som händer till helgen. Medan andra kommer du ha nytta av under längre tid. Ett exempel på det kan vara en guide över vad du kan göra en regnig/solig/kall/varm dag, härliga platser att besöka eller lite guider över områdena i stan.

Det jag kommer göra är att ge mig ut på fältet, så att säga. För att själv uppleva, f
råga folk på stället vad de tycker och om varför de går dit, m.m. Sedan får ni ta del av allt här i bloggen.
Så jag kommer alltså tipsa om olika saker att hitta på och personligen gå på så mycket av det jag hinner själv, för att sedan ge er updates.

Kom gärna med tips på vad du skulle vilja läsa om eller om du har någon bra idè till reportage och liknande=) 


Ha det toppen så länge!
//Katarina




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar